Monday 25 July 2011

23/07/2011 , aku tidur di rumah emylia . jyeaaa , semalaman jeaa . hahaha . lepak situu memang best ! hahah , asyek lepak kat beranda je kan ?? bheeee :) tengok siape ? haha , ado eaah , kau nak tahu ? kau ape hak ??? aicecece ! bhahaha . sembang baek punya malam tuu sambil tengok bola malaysia vs singapore (!) , waahh ! , sial kan game tuuh ?? sakit hati kan tengok game tuuh . grr ! aah ! pegy lantak sama itu game ! noww , aku nak story about my friend , TASHA :D . hahaha . you gyla lah malam tuu . ahahah , kita berdua sahaja yang tahu :) kan ?? bhahah , aha ! sebagai balasan aku teman kau tidur malam tuu . kau pulokk kene teman aku tidur kat rumah aku kayh ?? hahaha , ingat !!!! bheeee :) nanty kita boleh bersembangg banyakbanyak kan ??! ahahah , jyeaaah , tidok sabo maaa (!) grrr --' , kbaiiii <3

P/S : ILY kawann :))

No comments:

Post a Comment