Sunday 17 July 2011

berambhuss !

terima kasih kepada siapa yang sebar kan berita tuu dekat akuu :) story tak berapa menyirap sangat sebenarnya , tapi nasib baik laa kau bagitahu  , kalau tidakk aku  tak tahu perangai sebenar si hanjing tuuh ! hah ! weyh anjing ! mati hidup balik punn , aku takkan mengaku yang aku pernah jumpa kau laaa setan ! . pandai gyla lahh mengumpat belakang-2 . woii , kau piker kau tuuh baguss sangat kahh ? adeyh , pergi BERAMBHUSS laa setann ! . tak sedar kea yang kau tuu tinggi mana jahh dengan akuu ?? sini mari laa nak ukurr ! setakat tinggi ampaian aku jeah , baik tak payahh laa derrr! okayyh ? BERAMBHUSS LAGI BAEKK ! kau tak payah nak menganjing aku sangat laa eahh . cukup-cukup laaa ea :) . kau nak kawan dengan member dia , member laa kau !  tak nak member dengan akuu ? wohoa ! kisah pulak aku kan , pergi mampuss (!) . aku tak hadap punn dengan kauu anjing ! HAHAHAHA ! *lain kaly kalau nak mengumpat pasal aku , cari tempat jauh-2 siket laa derr !  takdelahh story tuu tersebar kat telinga akuu , okayh anjing ?? terimakasih !

p/s : ily kawann :))

No comments:

Post a Comment