Wednesday 20 July 2011

hey my blogg ! semalam lupa mao update lorh :) , tertidur , hahahaha . aku balek2 sekolah terus tidur sampaikan member aku text punn tak denga ?? hahah , tidur mati biasa lahh :p sedar2 dalam pukul 4 mungkin ? lupa lahh , chek phone , amekkmu ! emyy , raja , atenn text aku . ohhhoa ! shazra pun datang :) heeee . then , text dengan dorunk sume , thenn mandi . malam tuu , texting lagy , hahahah :D thenn sorunk member aku ny sakit :( *you buat i cuak tahu ?? hahahaha dah pukul 10 ?? , okayhh time to sleep la kan . tidur punya nyenyak tetiba TERJAGA ! bangang nak mampuss ! ada laa sorunkk makcik ny datang pukul 1 pagy okayh ???! kalau pukul 11 boleh lagy laa , ny dah pukul 1 pun still buat 'ketupat' kat rumah aku ?? wohoaa , okaylahh takpelaah , sekali sekala kann ? aku maafkan . aku pun dudok depan menghadap tb , tetiba ..... eh ! makcik ny tidur rumah aku ?????! wahh ! sudahh . bengang punya pasal , masuk bilek tutup pintu kunci ! malas nak layan kauu ! kbayyy ! ahhahaha .

p/s : ILY kawann , *terimakasih makcik kerana ganggu tidur saya :))

No comments:

Post a Comment