Wednesday 14 September 2011

cerita hari ini ;)

holla my reporter semuaaa ! selamat hari rabu , hehehehe . okayyh . harini boleh dikatakan banyak benda yang berlaku , haishhh ! rasa nak tergelak jugak lahh bila dok ingat cerita bangang nihh . hahahahha

okayh first . pagi tadi aku bersiap nak pegi sekolah , like usually , rara datang rumahhh . okayy finee . masa aku nak pegi minum air masak sebelum nak pakai kasut , rara jerit nama aku . DIDOT! . pelikk jugak aku , tetibe pulak nak jerit .. macam tak sabo bebeno nak menyembang . hahaha , rupa rupanya dia datang rumah aku dengan lenggang kangkung ! tak bawok beg sekolah . apekehe kome ni yopp ! hahahaha . 

dengan kalangkabutnye , pegi amek kunci motor nak pegi amek beg , mula mula berhenti jumpa aten , then terus pergi rumah rara , pegi amek beg . haihhh . aku dok jangok tunggu kat bawah , dia lenggang lenggang laa pulak! hahahahha . agak agak dalam 10 minit jugaklah tunggu dia kat bawah nii !

thenn terus balik rumah aku balik park motor , aku dengan tak pakai kasut kelangkibut carik kasut ! hahahaa . rara punya pasal laa . grr ! sabosabo . dah siap pakai kasut , aku degan tak salam orang yang dok dalam rumah tuu , aku maen keluar jee ! heee , sory laaa! takut lambat andd tajut kene date dengan SELVA . heeeeee !

dah sampai sekolah . fuhh ! rupanya ada yang lagi lambat dari kiterorunk . kalau tahu laa kan , dah lame aku berlenggang datang sekolah . tak payah nak berlari lari bagai! siall ! apapuntakbolehlahh !

okay thenn periksa macam biase , korunk pun periksa jugak kan ? mesti tahu rasa periksa macam mane kan ? hahaha . tapi ! kiterorunk punya speCIAL sikit , hahaha , nak tahu knp ? sebab kiterorunk periksa kat makmal ! gila senang nak tiru dohh ! korunk ade ? takde kannn ! ;P

okay , then mase periksa GEOGRAFI , kau nak  tahu ape jadi ? hekelehh ! gua dah pernah bace dohh soalan tuu , whereas soalan tuu dari terengganu ! *padahal , member aku print jeee :) tapi nak kata senang tu tidokk le chor , sebab aku belek belek soalan je mase tuhh ! haihh . kalau lah , aku buat latihan tu andd ingat jawapan dia , KOMPOM ! KOMPOM AKU DAPAT A KALI NI ;) hahahahha , menggelabah ! 

okayhh ,da habis waktu sekolah pada jam 1.10 , my gang heading to kantin , makan makan siket , alas perut untuk kelas tambahan nty :) cehh ! heee , okayh . dah 1.30 , pergi ke kalas 3unggul fer kelas tambahan .

sebelum kelas start , my gang sempat lagi ber-snap snap bagai ? hehlamak ! hahahaha . sekali sekala ;) lepas tu cikgu dah sampai , okayh belajar macam biase , yeayy , like usually . tapi tadi aku dengan dalya siapkan kerja sikit , rara dengan emy pulak entah dok sembang gapo dio tok tahu la wehhh . heee , then aku ckp dengan lya "eh! lya cikgu tengah ajar yang bulat bulat tuu !" lokay masa kami ber4 usha papan putih , cikgu dah habis bincang ! gila lahh terlepas ! aku dengan tanpa rasa segan silu nyee bersuara "cikgu , ulang balik bleh tak ?" then cikgu tu cakap "yang mana kamu tak faham?" then , dalya jawab "semua" cikgu cakap lagi "you buat ape tadi?" emy pulak jawab "tadi kiterorunk buat kerja ni cikgu " korunk tahu cikgu jawab ape ??

cikgu membebel dohh ! cikgu cakap mcm ni "blablablablabalcikguberdirilagitadikorunkblablablablabalablabla. daripagisamapaiskrgkorunk blablablablabalablabalabala !" SUDAH ! dalam hati aku cakap **membebel pulaklah orang tua ni , aku suruh ulang bukan suruh membebel ! hahahaa , gila tak ? sakit jee hati kau wehhh , lepas cikgu membebel , aku dok gelak dengan lya tak benti benti , hahahah ! pening --'

okayyh , itu cerita di sekolah ! ni cerita dekat rumah fatin pulokk ;) okayh lepas aku letak beg dekat rumah , aku terus pergi rumah fatin , tapi perjalanan kami terhenti apabila berada di depan rumah fatin! nak tahu kenapa ? cehh ! sibuk jahh ;P hee , ramai gila orang kat dalam rumah kauu tennnn ! oleh kerana sesak . kami sedia menunggu diluar sambil tengok bebudak kecik main , thanks laah fatinn bagi free show kat kiterorunk ;) lalalalala ~

thenn , tak berapa lama lahh tunggu dekat luar tuu , tak lame tuu kiterorunk masok rumah , makan makan andd lepak kejap . hahaha , main majal majal orang pulok dahh ! hahahahaha . lame dah tak lepak macamnihh ;( kalau ade AIN SYUHADA kompom meriahh :)


okayy , tak lame tuu kiterorunk balik rumah , aku duduk dalam bilik . tetiba sepupu aku cakap "kakak ! jum g pasar malam ?" aku ape lagi on sajaa meyhh ;) aku dah siap siap ni okayh ! then aku bawak duit 50hingget ;) tak mahsyuk macam kau laa derr . 


okayhh , dah jenjalan ni, aku dah copp barang nak dibeli ni , aku carik duit aku kat poket ni , TAK ADA ! MANA HILANGG ! :( duit aku hilang wehh :( limapuloh tuu , bukan ye sikit wehh , haishhh . dah bukan rezeki aku lahh tu :( takpe aku redhoo ;)


okayy now , kamik sekeluarga tengah tengok bola , FELDA UNITED LWN KELANTAN :D kelantan derr ! hahaha . tapi entah dah berapa kosong . tak tengok punn , bila jerit jah baru lari lintang pukang :p hahahhaha ! *jenis tak bersungguh sungguh memey ahhh . hahahahha


okaylaa , nak tidur dah doo . besok nak pogi nogori sombilan . hahahah , jenjalan :P korunk ? sekolah kan ? kerja kan ? aku ? ENJOY SAJAA :p daaaaaa ~ #okthankyoubye :D

No comments:

Post a Comment