Monday 12 September 2011

che-change !

heyy youu , yahh . you , ehh ! not youu laa but clowns were stay at the back !hahaha . bodoh merapu jea aku nih . hahaha . biarkanlahh . kau nak sibuk pasal apa ? hammagad ! aku lupa , korunk kan busybody punya orang kann ! hahhaha , sorry to say laa bro :)

okay first , mesti kau tengah fikir kan ape tu che-change ? jadah apekahh ? hahaha , kan ?? setahu akulah kan .. itu lirik lagu price tag bukan ? agak jeee ! hahaha . kalau salah . sorry ... kalau betul .. well you know me kan ?? seganyee ! hahaha

che-change tuu , apentah maksudnyee . che= ?? change= berubah . kann ? hahaha . bodohh watevaaa ! haisyooo meraban gila aku sekarang ni , tadi kat schl senyap jea ? apadahal didotrocha ?? heee , sorry TER-besar pulakk . lalalala ~ bingai !

mesti korunk terkejut kann , blog aku dah tuka dahh , hee . merahhh jee jadinyee . hahaha well , aku kan suka warna merah . soo , kau tapayah lahh nak kepoh dekat sini . kau sakit mata baca blog ni ? apadahal ? blah je laahh ! hahaha .

terang benderang dengan warna merah kan ? gila lahh .. heee , 1set merah ? tapi tak sepenuhnya merah kan ? kalau semua merah ,, jangan kate korunk , dengan aku aku sekali tak boleh bace ape yang aku melalut di BELOG ny ;)

follow me on twitter babeh! http://twitter.com/#!/rochadot #okthankyoubye :)

No comments:

Post a Comment