Tuesday 20 September 2011

macam ****

haishhh , lame kan tk update ? lalala . atok aku datang derr :D okaylahh nyahh ! aku bukan nk citer pasal atok aku pun ! , aku nak citer psl sekolah aku yang macam **** tuhh ! haha , kau tk tahu aku sekolah mane ? #eh . malas nak bagitahu :p

aku dah mula fedup! mula bengang ! mula bosan ! sebab ape ? nak tahu sebab apa ? haishhh ! banyak sebab dohh ! tapi satu sebab JE yang buat mulut aku nak menyumpah seranah ! hahaha .

KENA CARIK MEJA & KERUSI SETIAP PAGI !
 

yahh ! itu diaa . hanya sebab tu JE yang buat aku rase ....... haishh ! aku pun tk tahu lah ape nk jadi sekolah aku nih , nak kate miskin ?? TAK sebab bukan main banyak bangunan aku tengok . beso beso pulok tuu . 


kau bayangkan lahh , tiap tiap hari OKAY ! tiap tiap hari kene round satu bangunan blok tuu , hanye nok cari kerusi dengan meja , bengang siall ! . haishh . 


aku rasa kawan kawan aku yang berisi tu pun dah kurus dah sekarang sebab hari hari eksesais ! takpayah nk tunggu subject PJ . #eh . hahahaha . sorry guyss :D . 


aku rase budak budak kelas atas tu pun dah jemu tgk muka kiterorg , sebab tiap2 hari ketuk pintu and thenn ,mesti cakap "ada meja lebih tak ? kerusi lebih ?"


hahahah . hari hari ayat yg sama :D gilaa weyhh . okay tadi periksa dah duduk dalam makmal . tetibe pulak makcik yg jaga makmal tu *jiransebelahrumah aku #eh ! membebel ape ntah dekat budak lelaki . 

dengan perasaan yang bengang dan hampa ! dengan segera kiterorg keluar balik class yang tk cukup meja tuuh ! gampang ! okayy , kiterorg igtkan kejap lg kene masuk makmal balik . rupanya TAK ! 
 

last2 pengetua masuk ! bukanye nak greeting dulu , ni tak terus membebel ! perggh ! bernanah telinga ! hahahah . oleh kerana periksa dah mula , dia suruh kiterorg periksa guna REHAL ! perghhh! 


sekali lagi bengang ! kiterorg menapak ke surau , amek kejadah tuu . thenn perikse mcm biase .. RASA JANGGAL TAHU ?! bila budak2 senior rehat , WAAAAHHHHH ! dengan senang hatinya majal kami yeaaa ? #xpedahbiasadah . kami rasa TERHINA !

REHAT****** . lepas rehat , kami dengar ada pengumuman "minta perhatian , kepada pelajar tingkatan 3AMAN diminta pindah ke makmal 2 sekarang"


tetiba zafirah bersuara "tak hingen aku , tadi makcik tu bukkan maen halau lagi !" hahahahha , tapi tak boleh jugak , ada cikgu mana entah sosat masok and paksa kiterorg pergi makmal timetu jugak ! dia tk nmpak kea kitrorg tengah makan ?NAMPOK KE TIDOOOKK ? hahahhah

alhamdulillah , periksa macam biase , berjalan dengan lancar :) mcm biase lepakk kantin dulu makan COKODOK PENYET <3 , ahahahh . then pergi class tambahan thenn aku balik rumah sesorang :( tempuh hujan okayy ! gilaa dah lahh tengah demam demam cenggini :P lalallaala


#okthankyoubye :)

No comments:

Post a Comment