Wednesday 28 September 2011

#PMR

hallooo guysss ! wehee , miss you laahh ! sorry lama tk update , yelaa nk exam dh kan ? busy laa . heee . wish me luck okay ? #terimakasih :D


okay , exam ni etul betul buat aku S.T.E.S.S. ! PMR candidate tahu lahh rase stress yg maca mane kn ?  haa , belajar dah tigatahun , exam cuma ommpekhari joo . empathari tulah yang nak menentukan yang aku ni BODOH atau PANDAI , hee .. *berdebar*

harapan mak bapak aku jugak membuatkan aku lagi bertambah stress , "aaa , ya-allah aku stress , aku stress , tolong . aku stress aku stress :p" AHHAAHAHA , *ikut dialog #LAWAKMINGGUINI . hahaha

harapan parents aku takdelah tinggi sampai gunung kinabalu tuu , hahaha . dorunk cuma nak aku dapat A SAHAJA ! ituu jee . tapi aku tak janji untuk bawak balik A tu dekat mak bapak aku . haisshh . i cant do that . aku tak mampu . walaupun aku dah cuba sedaya upaya dalam semua exam sebelum2 ni ..tapi still no A . 


kecewa betul aku ! math lagi lagilahh aku memang tak boleh nak score ! harapan untuk LULUS , ter-sangat2 lahh tipis wehhh ! aku tak minat nak me-ngira2 bagai ni dohhh . 

sekarang  ... aku lebihkan latihan kepada mathematic .. science ? maen tibai je lahh nanti periksa :p mudah2-han lahh dapat jawab ... amin :)

mathematic , setiap kali aku exam mesti FAILED . entahlahh , aku tak tahu lah kenapa ?peninnn --' . anyone yang pandai , diminta tolong ajar aku sedikit . jangan kedekut ilmu dengan aku yeaa ? #okthankyoubye ..


last .. PMR ini yang lastt ! aku harap sangat aku tak FAILED macam dulu ! sejarah dengan science aku dah boleh LULUS , cececewacewah ! hhahaha . setakat atas pagar je yang mampu ! 


to all PMR candidate ! marilah kita ber-sama2 berdoa agar semua dapat strait A . aminn . wishh me luck guysss ? loveyouu ! lepas exam kita hang out sesame nak ??? hahaha . kita roger2 je lahh nanti yeeaaa ! 


#okthankyoubye :D

No comments:

Post a Comment