Thursday 15 December 2011

omg! result :/

what if?! homaiii , result dah nak keluar lahh .serious cuak! gila kau tak cuak?! okayy! aku rasa macam nak menjerit sekarang.. can ah? ofcourse laa~ blog aku :p AAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHH!!!! tension aku! haishhhh.


what if?! homaiii , kalaulah result aku teruk! acane? duh, confirm lahh , rambut aku kena potong! ahhh , tak suka rambut pendek laaa! Hmm! 


what if?! homaiii , kalaulah result aku terbaik! I mean , ada A even satu . confirm aku dapat apa yg aku nak! kankan? hooyeaaayy! hahahaha , BB! wait for me yeahh? i'll get you later! hooorreeeeyy! seronok dol ;) *hopefully :O 

I can only pray to get the best results , and I was counting days to take PMR slip ;) 

aku tahu , semua ahli keluarga aku di johor mahupun di kelantan! semua pandai-2 belaka ;) alhamdulillah syukur! aku dah cuba berusaha sedaya upaya aku , hanya tuhan sahaja yg tahu sekuat mana usaha aku selama ini . skrg aku tawakal jelahh . mudah-mudahan! 'tuah' berpihak sebelah aku ;) aminn , syukur! 


okaylah korunk! aku doakan semua 'tuah' berpihak ke sebelah kita semua , aminn! byee , Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment