Tuesday 8 May 2012

Super spontan!

Hello! ahahaha . korang suka tengok super spontan takk? heee ! suka kann? aku poonnn laaaaah ! haha :D aku suka Beruang Comel <3 kau? mesti Angsa Ganas kannn? sebab Zizan kann? hahaha , actually aku pun suka Angsa Ganas jugak senanyee :p hahaha , tapi lebih kepada Beruang Comel , sebab Mak Jemah <3 hahahaha . aku suka diaa! diaa tuu sexyyy okayy! :) 
aku taknak cakap banyak senanye :p korang enjoy je laaa gambar ni , aku cilok from RED photo . aku sukaa gambar2 yang dia tangkap . beautiful :) ini adalah antara koleksi yang paling aku sukaa :)
Beruang Comel
Angsa Ganas


Zizan '9'

Izzah versi Zizan 

Shark versi Johan 

Zizan Razak 


JoZan :D

Mak Jemah :D

ituu sajaa! :D next time aku update lagi laaaah !
Jangan lupa saksikan Super Spontan setiap hari Jumaat pukul 10.00 malam hanya di Astro Warna ! *
dah macamm penyampai berita opulak ni . HAHAHAHA :D okay byeeee! Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment