Thursday 18 October 2012

Harap Redha!

Hai! Assalamualaikum! :)
Lama tak sentuh blog, *berhabuk* cehh! hahahaha, aku nak story pasal member aku nii. ramai yang cakap muka aku dengan dorang sama, tapi aku tak nampak apa yang sama -,- 

firstly , the moment yang aku tak boleh lupa is FATIN, tetiba teringat pasal dekat kem #HarapRedha masa bulan 7 haritu :) seronok doh kem tuuuu! seriously , Abang abang and kakak kakak fasi semuanyaaa hot hot belaka! hahahaha, dorang okaylaaa. not bad! enjoy gila dekat camp tuu!

dari kiri : kak suhana, ckg jojo, ckg anwar, ckg zaim, ckg jinggo, ckg wan, ckg kamal, ckg syafiq, kak leya*kot lupalah :)*

korang tengoklah sendiri yeee , saya suka Abang Zaim sebab dia yang panggil kami kembar masa dekat camp! 

Ni masa dia tengah beri ceramah, korang nampak aku? acer carik . hahahaha

teringat ayat terakhir dia "Kembar mana kembar?" then bila abang zaim nampak kitorang dia cakap "Bye kembar!" AWWWWW~ hahaha

OK! nilaaa Abang Zaim ;) *Pasrah*


Seronok yang teramat sangat dekat camp tu, rasa nak pergi lagi sekali! nak pergi mandi lumpur lagi *merayu sangat* hahahha siapa yang pernah join #HarapRedha memang tak boleh lupa kenangan kenangan yang tercipta kat sana :P cewaaaah! hahaha

FATIN & SAYA!

muka sama ke? takkan! tapi kalau yang ini? :O 

hahahahhaa,sama kannnn! 

ada laaa sikit :P aku malas nak cakap banyak, saja je nk story pasal #HarapRedha camp ni! rinduuuu mereka :) thanks to Sabreena kerana mengesyorkan tawarantentang perkhemahan ini kepada saya :* hahahahhaa thanks sabbb!!! 

*Those yang nak tahu betapa seronoknya kitorang kat sana , Kem CguJinggo
ada beberapa gambar kitorang kat sana, tak pun ajibzbadar ada banyak gambar kitorang! tengok sendiri yee :) 
Bye terima kasih! 
Assalamualaikum! :)

*Sorry saya curi gambar awak awak semua :P

No comments:

Post a Comment