Tuesday, 18 October 2011

ungunya cinta ;)

yahh ! you guyss mesti  pernah tengok cerita nehh kan ? kan takk ?! hahahaha, yess so aku nk bercerita dekat budak yg pernah tengok cerita nehh je , yg tak pernahh ? duduk diam2 kalo nk dengar! hahaha :D

sharnaaz ahmad ! yahh , i love himm ! hahahha , lakonan dia mantoppp! seriouslyy ! lagi2 dlm cerita nehh , sweet gila siakk ! XD . ending dia ! so sad :( . tak percaya ? tengok aah sendiri , kalau korunk tak menangis tgk cerita tuu , mean korunk takdak perasaan ! clear ? thankyou :)

sweet kan ?? hahaha ! handsome + cantik = sedondon ! yesss . hahahaha . dah banyak kali aku tengok cerita nehh , andd tak pernah rasa bosan ! entahhlahh , haihh . yelahh , cerita neh ber-genre kan romantic comedi ;) memangglahh kann ? hahhaha .

tu hero heroin dia , hahaha . yang pembantu tuu . maleh aa aku nk sebutt ! belambakk , andd tentu2 korunk kenal punyalah . itupun kalo korunk tengok cerita tu lahh . alaa , astro . banyak kali ulangan lahh . jangan risau ! hahaha :D 

http://www.youtube.com/watch?v=05kLeIhxwYY 

okayy ! yg kat atas tuu link nyaa ! yahhh , kesian pulok korunk yg tak tengok tuu ! hahaha , denga jee . kan? haa , nyahh ! tengokk lahh . #okaythankyoubye !
 

Monday, 10 October 2011

goodbyee PMR !

yeahhh ! finally .............................. PMR is overr !!!! i like it ahakahak ! hhaahaha , so now .. aku bolehh enjoyy ! boleh hangout dengan kengkawann akuu . hahahahah , inilah saat yang aku nanti-nanti kan wehhh ! korunk pun kan ? yahh i know that .

so sekarang dalam kepala hotak aku dah penuhh ! bukan penuh pasal sekolah , tapipasal HOLIDAYYY ! yahh , holidayy is my favvy you know .. 

ehh , anyway . SPM belum lg kann ? haaa , soo do the best all SPM candidates . i know you can do it guyss ! good luck :) i will pray fer uollsss ! say thankss la dude ! haha

okayy ignore themm ! haahah , now ! saya nak berangan dahh . bubyee !