Friday 25 November 2011

OMBAK RINDU

yess! uguyss mesti tak sabar nak tengok filem neh kann? aku pun tak ketinggalan jugak! hehehehhe :D first mase aku tengok iklan dia , macam best macam tak! hahaha .


thenn , sepupu aku dtg dia bawak novel OMBAK RINDU , aku pun bacalahh! awesomeee! bestt gila-gila laah! hahahah . so , aku dah plan naak p tengok jugak. even emylia takdakk :( . lepas dia balik dr singapore , kami nak tengok lg sekali! heheheh , mesti lagi seronok! haihh , tu laa emylia! sape soh pergi lama-lama?
hahahah . 40minute left , kau dh nak flight kann ? hati-hati sayang! 



aku rasa macam tak berapa sesuai lahh aaron dengan maya -,- . kann aaron lebih sesuai dengan rita rudaini! kannn?!!!! hahahha papepunn! biarlahh pengarah yg tentukann ;) aku sebagai peminat hanya mampu menonton sajaaa :)


okayyy! hopefully dapat tengok OMBAK RINDU pada 01.12.2011 , hahaha . guyss , enjoy your day :)

No comments:

Post a Comment