Saturday 3 December 2011

jomheboh!

heyy you guyss! ahahaha . JOMHEBOH! yess , well , this is the best! nak tahu knp? hahaha . sebab aku jumpa artis! kau ada tak ada kan :p hahahaha . actually , ini adalah perkara yang paling interesting bg aku , sebab!  hahaha , aku jumpa pelakon juvana! yesss! themm :)
lovee themm!


be jellyy uollsss! hahahhaaha . bukan senang tau nak dapat jumpa depaa nihh! maklumlah , artis! seronok gilaa dapat jumpa depaaa! aaaaaa! seriously ! muka botak dulu yg aku nampakk! teruss menjerit okayy! terujaa bodoh! hahahaha ! kalau kau pun kan? aku tahulahh!

banyak benda happening yg berlaku kat situu! yess! meriah gilaa wehh! lagi-2 harini adalah birthday boyy! siapa ? tekalah dol! hahaha , tk tahu kan? ofcourse 'ABANG BOTAK' sayaa :) heee! happy birthday abang yg ke-25! semoga dimurahkan rezeki , aminn :) 

i dont know siapa yg main gitar tadi , tp aku tahu dia salah sorang kumpulan Drama Band! wahhh! gempakkk , kiterorg nyanyi lagu harijadi utk abang botak ber-ramai2! pergh , memang tiptop habisss! 

semua budak2 juvana  wish dkt abang botak . Daim jahh yg takdak , dia p penang! *yeke? hahahha ! waatevaaa! komeng ada! haiyooo tinggi dohh! mendongak okay bila aku tengok dia! hahaha , PANJANG also! dia memang tinggi , takpayah cakap laa kann ;)

happeninng gilaaakk! depaa poco-2! botak karaoke! haaa , seronokk ;) aku frust! sebab aku beli baju T-shirt JUVANA , tp have no signature from them! weird! sebab dorunk tengah busy bergambar dengan fanss depaa , sampai berpeluhh ! sedihh laaa! jelous tengokk fatin :p

btw, i lovee themm! tqvm dekat fatin and lya . cz sudi p jomheboh! hahaha , yelahh tempat panas2 kann :) hahahaha , kesiann! tp enjoy ryte!  


and aku tak sangka gilaaa! dapat jumpa Tasha Shila! omgomg! gilaa cunn! wangi dohhh berdiri sebelahh diaa , sampai sesak nafas aku :p korank kenalkan dia ? hahhaaha yess! BUNGA APRIL <3 and aku pun jumpa MAK tiri diaa , siapa ? hanez suraya :) cunn gila wehhh ! thiss picture aku, fatin and dalya with both of her :) loveeeitttt!





sweety :)
 sweety :)

okayy thatss all , more picture? waittt! hahahaha , betteri undurkan diri dulu :p okay thanks a lotss for JUVANA , Tasha , Hanez sebab sudi bergambar dengan kiteorg ;D , see you againn! *HOPEFULLY* :) byeeee! 
kak hanez and dalya :D
kak hanez and me :D
kak hanez and fatin :D
fatin , adam and me :D
me , fatin and talha :D
fatin , syazwan and me :D
signature from talha :D
signature from adam :D
JUVANA :D

No comments:

Post a Comment