Wednesday 22 February 2012

February

maulidur rasul

Salam maulidur rasul buat semua ! hahaha , aku tahu dah lambat untuk memberi ucapan yang macamtu . tapi sukahati akulahhh nak ucap ke taknak! :p sibuk jee! 

okay , aku ada banyak nak share . *banyaklah sangat :P masa tu aku nampak azzam! wootwooot! *dah lali dah nampak dia :p dia smart lah jugakkk! :P hahaha , nampak aku senyummmmmmmm je :) *perasan! tapi aku tak sempat nak amek gambar dia , yelah kelangkabut aku sebab lambat! PEACEE :D alaa ,biarlahh tak dapat pun . tiap tiap tahun jumpa kot :p *bajet lagi lagi aku dengar dia tukar sekolah --' SMKBTS --> SMKSB , biarahh masalah dia ! haha kesian cik bintang sebab tak dapat tengok Azzam tuu , well lain kali boleh tengok :)

so , maleh nak story . here some picture! enjoy babies :*
me with cik bintang :)
dapat duit X)
kau pun --'
kena beratur untuk dapat duit
aku , adik nd ibuayah :*
my family :*
aku , adik nd ibu :*
with beloved mother!
sepanduk blok 11
Happy Birthday! 

12/2/2012 . itu adalah tarikh lahir sayaa . yaa! ade sesape yang sama dengan aku ke? *jiran sebelah rumah haha K . thankss dekat kawan kawan aku yang wish dekat aku haritu . TQVM babes :* sayaangggg korangg ! ada yang call ada yang text , ada yang post kat facebook and twitter also! terimaa kasih sangat sangat! Nest year wish lagi yeaa :P insya-ALLAH kalau aku panjang umur :)btw , Hadiah takde kee? Haha JK dude!

Hari ini

yahh , Kadet Polis . terasa bengang bila sepbut nama ni . idk mungkin sebab pasal siang tadi . "kenapa? kenapa?" takpayah tahu la kenapa . siapa yang ada dekat situ confirm tahu apa jadi .SANGAT SAKIT HATI! okayy :) cool! sekejap ke marah sebab nampak my sweetheart! Haaaaaaaaaaaa! hateyou boy :* hahahaha . baju sama pulok! haihhh , bak kate Emylia "J O D O H" aminnnn! mintak mintaklah masin mulut kau emy . Hahahaha :D 

Byeee! Assalamualaikum :)
Lots of love 
Nurhanisah :) 

No comments:

Post a Comment