Thursday 22 December 2011

1A 1B 6C :(

Hmm , hallo stalker! yahh . result saya memang menyedihkan! seriously . dissapointed ! seronok tengok diorang! emylia , dalya FATIN terutama sekali!!!!!!!!!!!! yahhh youu FATIN ! geram aku ! haishhh , btw youguyss memang terrhebat! yahhh , salute kat korunk laa! ;) really proud of them!


haiihh , sampai sekolahh dah menjerit! emy mcj , she got 2a's ! dalya macam orang gilaaa , seriouslyy aku cakap ! itu baru keputusan member dia . bukan keputusan dia dh menjerit macam orang gilaa . hahaha

then dah beratur nk amek nih! dakya punya turn dah dapat slip , *jerit sambil undur* hanya nak carik aku untuk peluk? --' takpe terima jee ;)pergh! keliling usha aku LYA ! segan bedey ! kau sampai tudung dah tak betul! hahaha , tekeluar rambut bagai :p ahahahaha . lya menangis? semestinya! tangan lya menggeletar? semestinya!!!!! hahaha :D

turn aku?? okay sure korunk tahu macam mana perasaan aku kan? okay *bayangkan sendiri* 

aku text ayah aku mintak BB ! okay bapak aku cakap "tengoklah nt" weeeeeeeeeeee! hopefully dapat . akak nak sagt BB yah! :) korunk mesti ada hadiah tersendiri kan? mungkin lg mahal dr aku kea? 

sekali lagi ,TAHNIAH dekat korunk yang dapat banyak sangat A :) sory lepas nih aku dah takde masa nak gelak dgn korunk sgt , gelak2 pun bukan dpt banyak A . tak mcm korunk gelak banyak2! A pun dapat banyak . okay bye semua , assalamualaikum :)

P/S : word "hahaha" doesn't mean aku gelak okay!

No comments:

Post a Comment