Saturday 31 December 2011

happy new year !

2011 ? Hmm , tersangatlah banyak peristiwa yang menyeronokkan & menyedihkan :) korang semua pun tentu adaa kan! haruslaahh ;)pasti  korang tak boleh lupakan peristiwa peristiwa tersebut ! sama macam aku laa .


so , kita dah boleh say GOODBYE 2011 AND HELLO 2012 ! yeahh , haha , wait seminit ! tarikh lahir korang cantik tak? eheh , I mean like thiss 12/02/2012 :D yaaahhhhhhh , cantik kan tarikh lahir aku :P korang hado ? takdo kann , so diam!


apa wish korang untuk tahun 2012? share lahh sikit :) aku harap ada banyak kegembiraan untuk aku lalui untuk tahun 2012 neh ! tak mahu kesedihan :( itu cukup perit bagi semua org kan! so , taknaklah peristiwa peristiwa yang menyedihkan berulang lagi :) 


okay ! so 2012 umur aku adalah sweet sixteen , anda ? :P so , kalau ade yang PMR & SPM next year . I only can say goodluck to you :) i'll pray for you guys INSYAALLAH :D


nothing to say! :P , okay byeee semuaaa! Assalamualaikum :)


P/S : doakan saya hidup sejahtera :)

No comments:

Post a Comment