Thursday, 11 August 2011

acting !!!!!

okayyh ! dalya , emylia & shazra ! jyeeeaaaaahh . tok sabonyeeeeee ! hahahahhhahah gilaa ! okayyhh , aku nok story kt hangpa semua nihh . hahahah , tadi kat sekolah , kami semua bukan main bincang gila-2 laah , kalau tak kerana IPad + rm5ooo tuuu , takda makna eahh  aku nok buat video dengan korunkk nihh . hahahah , cik letihh :P *gila dohh hahaha ! kita bukan main merancang itu ini ken ken ?? macam ape jeaah , mengalahkan tuuuu , artiss popularr ! hhahha , artis popular berlakon pun tak mengelabah macam kita ladies oi . hahaha , ape plan kita shazra ?? hahah, pergi dataran laahh , selangor laah ! tapi takpa , demi IPad + rm5ooo tuuu ! jyeeaaahhhh ! hahahahha , tapi ........ dapat keah ?? haihhh ! tawakal je laa .. heee . tapi kepala HOTAK aku sekarang nihh dah mula fikir memacam dahh nyy . hahahah , mao enjoyy sama itu duitlahh :) hahahah . tapi takpe rak ! kalau dapat tempat pertama kan shazra , IPad tuu . kau kasik aku laa . kau ken taknak sangat IPad tuu .. kau nak Iphone4 jee kan ? haaa , kalau kita dapat tempat kedua ! kau amek laa Iphone4 kauu tuu , TAPI duit kau kasik aku laa .. sbb kau kate nak Iphone4 jea kan ? kan ?!!! hahahahaha . apeapehal ! kami berempat akan cuba yang terbaikk ! yezzza :) semoga menang *kalau itu rezeki kamilahh ... thanks GOD !

P/S : ILY kawann :)) *sanggup berkorban demi hadiah itu <3

No comments:

Post a Comment