Sunday, 28 August 2011

selamat hari raya

heyhey ! yahhh , korunk semua taukan yang harini merupakan lastday puasa . so , agak sayu nak tinggalkan bulan ramadhan yang mulia ni kan ? haihh , siapa yang puasa penuh tu , alhamdulillah . bagus budak ! kepada yang tak penuh , haa ! pepandai lahh kau ganti . okayy ? bagusss ! 

andd yahh ! 24/8/2011 . aku balik kampung kelantan dulu , haha . sebab ada kematian di sana .  so sad , dah nak nak raya kan . i feel sorry dekat HASHIM SEKELUARGA . ape boleh buat ? tuhan lebih sayang dia .. AL-FATIHAH ....

okeyy ! yahh . how persiapan raya ? mesti banyak dah siap kan ??! tahniah lerrrr! bhahahah . tahun ni , raya aku agak kureng meriah rasenyee . yelahh ! PMR . kusut kepalahotak aku dok memikir pasal kejadaharam nihh . hahah . demdemdem !

okayy ! JOHOR ? ade ape dekat johor ? bhaaa . takpayah la kau nak tahu . kau bukanya stay johor pun kan :p haha , aku raya johor , yabedabedduuu ! hahaha . kompom meriah laahh , gua tok sabo nak round kampung halaman nihh ! jyeahhh ! hahahah . korunk round ??? tak kannn ! so shut up lahh sial ! . hhahaha

okayh , lastlyy , aku nak mintak maaf dekat semua kawan kawan aku , orang yang berada sekeliling aku . yang kenal aku tu punn , hahaha . sorry lahh kalau kalau aku mengutuk pasal korunk . hahha . mulut saya jahanam sikit mase tuu :p . lagi sekali , aku nak mintak maaf ! rindu kawan kawan saya emylia , dalia , shazra , fatin !

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN <3<3


ikhlass dari saya nurhanisah md.zin & hafiza . lebih senang *DIDOTROCHA <3

No comments:

Post a Comment