Tuesday, 16 August 2011

can't wait

yaahh , tonight ade solat hajat + tahlil + baca yaasin dekat sch :)) .. i can't waitt ! entahh kenapa , hahahha . bengapp ! hahah , hari nih kan hari nuzul Al-Quran kan ?? so , aku dengar dengar ramai sch dorunk cuti , tapi sch aku ?? tak cuti okayhh ! memang best , terbaekkk ! hahaha . takpe takpe aku REDHOOO ! hahahha . untunglaah siape yang cuti harini --' . okayyh , aku excited dohh nak pegi kejap lagi ,, sekarang dah nak dekat pukul 2 .. hmm , agak agak kalau aku tidur sempat takk ?? hahaha , nak pegi pukol 5.30 ?? gila awal ken ? haihh , nak buat cane ? cik emylia natasha yang nak pegy awal , dia cakap "alaa , kita lepak lepak lah dulu :)" , hahahahha . gilaa ! okayyhh , so aku nak prepare ape yang patut nak di pakai kejap lagi :) nanti kalau aku TERLAJAK tidur pun dah tak kisah sebab barang dah siap :) .. barang ape jea yang aku nak bawak ??? okayh *phone dengan beg duit :) jyeaaah ! tu jee ... telekong ??? sorryy :) i can't . woooo ! hahahah , so do i care ?! haa ? pergi je lahh sch , tolong cikgu . dapat pahala jugak ken ?? hahahah . okayhh . nak gosok baju thenn , tidur sekejap :] . hahahaha , kboiiiii <3]

P/S : ily kawann *i can't waitt :))) 

No comments:

Post a Comment