Sunday, 14 August 2011

okayhhh finee ! harini aku cipta sejarah ! aku menangis depan member aku sendiri .. huaaa ! gila segann . tapi ape aku kisah ? hahaha . mata aku kan . hahaha , frust akuu , sebab math aku GAGAL ! gila lahh . eyyyshh !sabar je laa . mula2 aku tak rasa pun nak menangis , tapi bila aku pusing belakang tengok hyma & cha menangiss . wadoooh , aku bukanya boleh tengok orang menangis , suddenlyy pipi aku basah ! what the hell yaww . aku menangis ? gila malu . hahaahha . depan  emylia pulak tuuh . wadooh . aku dapat rasakan yang tahun depan aku dah tak sehaluan dengan dorunk . yahh ! ebab dorunk lagi terel , lagi pandai dr aku :) , dalia marah aku dohh ! 

dalia : "kau kenapa dot ? risau aku tengok "
me : "mana ade pape , okayh jee . kau pandai ohh "
dalia : "laah , dot . ni baru percubaan , belum PMR sebenar . kau boleh cuba lg "
me : "kau cakap senang aa , tahun depan korunk lepas masok asrama , aku ?! "
dalia : " laa , kau kan nak masok bakery , lepas punyalah dot!"
me : "banyak lah ! "
dalia : "lepaslah dot ! kau nihh ! "


*gitu kau , dalia marah akuu . gilaa ahh ! hahaha , btw . ramai kasik semangat dekat aku :) thanks a lot emylia , dalia ,shazra & zafirah :) sayangg korunk !


P/S : ILY KAWANN :)) 

1 comment:

  1. akk pon x suke math n x penah nk suke sampai ke ipt skg ni...tp x la sampai failed klw trial 2 syg...setakat lulus jela..hehehe..klw pekse bulan2 biase la klw failed..do it again! dont give up k!

    ReplyDelete