Monday 12 September 2011

berpecah !

okayy , aku dah berkawan dengan dalya , emylia & fatin dah lame sangat ,sejak dari sekolah rendah lagi . tahun ni , adalah tahun paling gamat buat kiteorunk . kau tahu ape ? bikin sibuk hal orang adalahh ;p 

masing masing dah besar ! masing masing ada pilihan sendiri , masing masing ada kerjaya sendiri ;) tahun ni kami adalah PMR CANDIDATE ;( . bekerja keras untuk mendapat straight A , but sampai sekarang kiterorunk tak dedapat lagi . haishhh ! why haa ? susahh dol ! 

okayhh , tahun depan adalah penentuan sama ada kiteorunk masih satu sekolah ataupun dah berpercah ;( .. itu masih lagi menjadi persoalan buat kami semua . andai kata kami berpecah . hubungan yang selama ni kita jaga akan hancur macam tu saja ? aku taknak benda tu terjadi weyhh . AKU TAKNAK !

but , alhamdulillah if kita masih lagi satu sekolah ! tapi itu mustahil lahh , korunk hebat ? aku , bijak ! heehehehe . so , no wonder lah kalo salah sorunk daripada kita ber-4 akan masuk asrama .. hmmmmmmm . macamane weyhh ? bila kita nak dapat berkumpul macam dulu2 ? aten , emy , lya ? macamane ? CAKAPLAHH ! haa aten ? macamane kalo aku terlewat bangun , sape nak kejutkan aku lagi ? haa , emy ! macamane kalo aku nak pinjam barang kau ! haa lya ? bila aku nak hang dengan kau dekat mines lagi , bila ? tell me whenn !


haishhh ! seriously aku tengah menangis ni sekarang ! kau ape tahu . duduk bergelak ... hikhokhikhokhikhok ! tu jee ! hmmmm . aku rasa mugnkin masa korunk dah jauh dari aku , dah tentu tentu kau LUPA aku , LUPA dengan nama DIDOT ! kann ? of course laah babe !


ini adalah andaian semata-mata .. kita hanya mampu merancang . tuhan yang menentukan ;) #okthankyoubye !

No comments:

Post a Comment