Saturday 10 September 2011

makan-makan

yebbbayebbaa ! last night , rumah aku ada buat makan2 siket :) . haaa , agak penuh jugakklah . sesak der rumah guaa . rumah dah lahh besar + luas pulak tuuh . haihhh ! berlaga tubuh bila berjalan :p , hahaha , btw ..........thanks a lot kat korunkk yang datang rumah aku :) hargainyaaa . okayhh muka di atas adalah muka penat saya . haihh ! hahaha . emylia saya yang snap , wee :)

ramai jugak kawan yang saya jemput . ramai keah ? lalalala~ hahaha . list di bawah ini adalah orang yang saya jemput :)
  • emylia
  • dalya
  • sha zra
  • anisa J
  • sabrina
  • liyana 
  • hymaa
  • macha
  • shzlida
  • dayana
  • huzna
  • nabila
  • fatin
  • anisa
  • aina
  • rafidah
  • zaidi 
  • azrul 
jyeaahh , tapi yang hadir cuma 
  • emylia
  • sabrina
  • liyana + mak & adekk
  • hymaa
  • fatin
  • anisa
  • aina
  • zaidi + amirin 
 tapi takpaa , tu punn dah memadai :)) so , yang laen ade jugak text aku kenapa tak datang , yang tak text tuuu ...... biarlahhh ! okayyh . so , thankss fer coming :) hahahaa ,ini jea yang saya sempat snap. btw , thanks a lot emylia :D SEBAB teman saya dari awal majlis sampai akhir majliss :)
again ! THANKS A LOTT :D , tahun depan datang lagi yeee <3

No comments:

Post a Comment